Category: Orienteering

Harpagan 47 – ponad 50 km po fajnych górkach :)

To miał być mocny biegowy weekend. W sobotę start w Harpaganie w miejscowości Bożepole Wielkie na trasie TP50 a w niedzielę teleport do niedalekiego Mechowa na Mistrzostwa Polski w longu BnO.

Kontynuuj czytanie

Grand Prix BnO Hades 2014 – bieg 1

Pierwsze w tym roku zawody BnO odbyły się na Malcie 🙂 To pierwszy bieg z cyklu Grand Prix BnO KS Hades. Dużą wygodą było użycie (w końcu! :)) przez chłopaków systemu SI (Sport Ident), dzięki czemu na bieżąco można było sprawdzać wyniki w namiocie sędziowskim 😉

Kontynuuj czytanie

„Orientacja na Rakownię” – zawody BnO

W sobotę w pobliskiej Rakowni odbyły się zawody w biegach na orientację „Orientacja na Rakownię„. Cała ekipa ‚biegajzmapa.com” pojechała na tę imprezę z ambicjami żeby powalczyć na trasie długiej. No, prawie cała, bo dwie dziewczyny zgłosiły się na traskę średnią 🙂

Kontynuuj czytanie

Rajd Konwalii 2013

Na Śnieżnych Konwaliach wygrałem darmowy start na letni rajd organizowany przez sympatyczną ekipę z Moch. Szkoda było nie skorzystać, ale długo się wahałem, bo w ten sam weekend rozgrywała się trzydniówka BnO w Limanowej Limanowa Cup.

Kontynuuj czytanie

Szaga 2013

W zasadzie do samego końca nie byłem zdecydowany, czy tegoroczną Szagę pobiec na 100 km czy 50 km. Z jednej strony trzeba w końcu kiedyś zrobić „setkę” w nocy, z drugiej strony ślepy jestem jak kret i bieganie po krzakach po ciemku jest dla mnie nie lada wyzwaniem. Nie udało mi się jednak uzbierać kasy …

Kontynuuj czytanie

XXXII Wawel Cup 2013 czyli pięć dni ścigania w BnO

32. edycja Pucharu Wawelu. Na tej imprezie po prostu trzeba być. A tym bardziej, ze z klasycznej trzydniówki, od tego roku kultowy „Wawel” zmienił się w pięciodniówkę! Czyli dwa dni więcej biegania. I nie tylko 😉 Nie będę się rozpisywał, bo mam do nadrobienia sporo zaległości na blogu (kto ich nie ma ;)), więc starym …

Kontynuuj czytanie

III Puchar Polski Północnej BnO – Borne Sulinowo 2013

Spontaniczny wyjazd na dwudniówkę do lasów w których jeszcze nie biegałem 🙂  Fajnie wyszło, bo teren przyjemny, kameralna atmosfera znajomi z kosmosu i łączona kategoria M35-40. Trasy trochę biegowe, choć zdarzyło się kilka ciekawych przelotów, i udało mi się zrobić kilka błędów 🙂 Ogólnie czilałtowy, towarzyski wyjazd z elementami wyścigowymi, mrówkami, ośrodkiem PRL w Bornem …

Kontynuuj czytanie

XXV Puchar Ślęży w BnO

Dwudniówka pod Ślężą to jest to. Chociaż fajniej by było spędzić w tej okolicy więcej czasu, to i tak warto było bryknąć pod magiczną górę. Mam duży sentyment do tych okolic, więc cieszyłem się na ten wyjazd. Sobotni słoneczny poranek zapowiadał piękną pogodę. Na miejsce dojechaliśmy „na styk” czyli o godzinie 15, przy czym zawody rozpoczynały się …

Kontynuuj czytanie

Harpagan 45

Kiedy to ostatnio robiłem jakieś wybieganie dłuższe niż 20 km? Aaa…już wiem, równy miesiąc temu. Przed choróbskiem. Ponadto przez ostatnie 30 dni zrobiłem bagatela… 130 km. No i jak mogło mi się dobrze biegać na tym Harpaganie?

Kontynuuj czytanie

Mistrzostwa Niemiec w BnO – Sprint

Na Borach Dolnośląskich usłyszałem od chłopaków, że jest opcja wyjazdu do Berlina na tamtejszą imprezę mistrzowską. A że zwolniło się miejsce, to skorzystałem z okazji żeby pobiegać u zachodnich braci, w dodatku w Elicie 😉

Kontynuuj czytanie